Fitnes Vič

Fitnes Vič (Gimnastični center Ljubljana, Koprska ulica 29)

Obiskuj DVA fitnesa za ceno ENEGA  - FITNES TIVOLI in FITNES VIČ. Vstopnice veljajo na obeh lokacijah.
Več info na 059 179 270 recepcija Gimnastičnega centra Ljubljana ali na 041 600 941, 01 430 66 67 (Fitnes Tivoli).

Obratovalni čas:

ponedeljek - petek: od 06.00 do 22.00 ure
sobota, nedelja in prazniki: od 8.00 do 22.00 ure

 

Spoštovani obiskovalci Fitnesa Vič!

Obveščamo vas, da v nedeljo 24.6. in ponedeljek 25.6.2018 zaradi praznikov vodene vadbe odpadejo. Fitnes je odprt po ustaljenem urniku.

Z 2.7.2018 začne veljati nov poletni urnik vodenih vadb.

POZOR: Sprememba - Zumba bo namesto v ponedeljek in četrtek potekala v torek in četrtek.

NOVO!

ŠPORT LJUBLJANA ZA VAS ORGANIZIRA TEKAŠKO VADBO NA PROSTEM

Tek je ena najbolj osnovnih načinov rekreacije, ki se je poslužuje vedno večje število ljudi. Tek pa poleg vzdržljivosti, od telesa zahteva še veliko več kot le dobro kondicijsko pripravljenost. Izjemnega pomena je tudi sama moč mišic, ki nam pomaga hitreje in učinkoviteje teči, skupaj z dobro gibljivostjo in stabilnostjo telesa pa se tudi zmanjšuje možnost poškodb. S pomočjo usposobljenega kadra, vam vodena tekaška vadba, ki poteka v okviru Fitnesa Vič omogoča malo drugačen pristop k pripravam na tek. Namen vadbe je nadgradnja vašega klasičnega tekaškega treninga, saj se na vadbi osredotoča na vzdržljivost, gibljivost, stabilnost, moč in preventivo pred poškodbami. Vadba je namenjena vsem tekačem, tako izkušenim, kot tudi začetnikom.

KJE: Park Vič (zelene površine, tlakovan prostor okrog Gimnastičnega centra, zunanji rekviziti namenjeni občanom, ki so nameščeni pri Gimnastičnem centru, itd.) ter PST. V primeru slabega vremena aerobna dvorana.

KDAJ: od 14.5.2018 naprej: PONEDELJEK IN PETEK od 6.30 do 8.00

             od 4.6.2018 naprej: dodatna termina PONEDELJEK IN SREDA od 19.00 do 20.30

CENA: Veljavna vstopnica za fitnes ali vodeno vadbo!

S KOM: Ramšak Martin

»Šport je moj življenjski sopotnik – v otroštvu me je spremljal skozi igro, v osnovni in srednji šoli je bil del mojega prostega časa. Logično nadaljevanje je bilo, da sem svoj odnos razvijal naprej na Fakulteti za šport. Usmeril sem se v kondicijske priprave, ki so osnova za vsako obliko športnega udejstvovanja. Teoretično podlago sem vseskozi krepil in potrjeval v praksi. Pridružil sem se Akademskemu atletskemu društvu Slovan, kjer sem prvo leto sodeloval kot pomočnik trenerja, nato pa samostojno vodil tekaške treninge in jih dopolnjeval z elementi pilatesa in funkcionalne vadbe. Leta 2010 sem se podal na samostojno pot in vodil tekaške skupine Adiemus, Prerojen.si in Most. V 12 letih sem na različne teke (glede na zahtevnost ali dolžino) pripravil več kot 100 tekačev, z zelo različno izhodiščno pripravljenostjo. Najsi je šlo za popolne začetnike, ki so izgubili veselje do teka že v osnovnošolskem obdobju in tako z vsakim korakom ponovno vzljubili občutek vetra v laseh, ko so premagali 10-kilometrske tekaške preizkušnje, ali utečene samostojne tekače, ki so želeli strokovno pomoč pri pripravah na 21 ali 42 kilometrske zalogaje. Tekaške treninge sem organiziral na zelo različnih trasah v Ljubljani, redne treninge pa stopnjeval tudi z intenzivnimi vikend pripravami v najlepših koncih Slovenije: v Strunjanu smo soline povezali že nekaj tednov pred »rednim« dogodkom, tekli v Obsotelju in se sladkali v čokoladnici itd. Zaradi velikih želja in interesov sem organiziral tudi tekaške izlete v tujino. Svoje moči smo družno preizkušali na Dunaju, v Splitu, Valencii, Sarajevu in nazadnje v Mostarju. Kot kondicijski trener vem, da opravljam dobro delo, ko na obrazih svojih vadečih izrisujem radost, zadovoljstvo po doseženih zastavljenih ciljih in boljše psihofizično počutje po opravljeni vadbi.

V tej zgodbi pa to niso edini moji dosežki. Tudi sam rad preizkušam svoje meje – na svojem prvem maratonu v Radencih sem dosegel normo za sodelovanje na maraton v Bostonu, ki sem ga pretekel v letu 2017. Tako tudi sam hodim po poti in osvajam zastavljene cilje – in le na takšen način lahko najboljše izkušnje prenašam tudi na druge.«

V primeru slabega vremena, se vadba izvaja v dvorani.

Prijave za vadbo so obvezne!

Tivoli: 01 430 66 67, 041 600 941

Vič: 059 179 270

"POZOR - v kolikor imate kakršne koli zdravstvene težave, se pred obiskom vadbe posvetujte s svojim zdravnikom".

Več na FITNES TIVOLI in FITNES VIČ.

 

Spoštovani obiskovalci,

Obveščamo vas, da bo objekt Kopališče Tivoli predvidoma od 21. maja 2018 zaprt zaradi energetske sanacije.

Pripravljalna zunanja dela so se začela s torkom 6. marca 2018, ki pa neposredno ne bodo vplivala na samo obratovanja objekta (fitnes, savna in bazen). V času od 6. marca do 21. maja 2018 je zato v določenih terminih možno povečanje hrupa in morebiten moten dostop do objekta. Obiskovalce prosimo za razumevanje.

Po zaprtju objekta Kopališče Tivoli bo vstopnice za Fitnes Tivoli mogoče koristiti v Fitnesu Vič oziroma, jih bo možno zamrzniti do ponovnega odprtja Fitnesa Tivoli (v skladu z željami posameznika). Vstopnice za savno Zlati klub Tivoli bo možno izkoristiti v Savni Kolezija oziroma bodo sorazmerno podaljšane v novo sezono (v skladu z željami posameznika). Vstopnice za bazen bodo sorazmerno podaljšane v novo sezono.

*Savna Kolezija ima omejen vstop do 25 oseb, zato je pred prihodom potrebna preverba zasedenosti. Vstopnice Savne Zlati klub bodo na Koleziji dopuščale obisk do maksimalno 3 ure http://www.sport-ljubljana.si/Kopalisce_Kolezija/.

Hvala za razumevanje.
 

POSVET S TRENERJEM

od pon. do pet. med 16:00 in 20:00 uro

Posvet je namenjen vsem obiskovalcem fitnesa, ki potrebujejo usmeritve na področju
rekreacije in prehrane. Potrebna je predhodna rezervacija termina na recepciji fitnesa.

URNIK VODENIH VADB

Zaradi omejenega števila mest na vodenih vadbah so prijave OBVEZNE. Prijavite se lahko po telefonu (041 600 941) ali pa kar osebno na recepciji fitnesa!
Se vidimo!

Urnik vodenih vadb od 4.6.2018 do 2.7.2018:

FITNES VIČ - URNIK VODENIH VADB OD 4.6.2018 DO VKLJUČNO 1.7.2018.

FITNES VIČ - URNIK VODENIH VADB OD 2.7.DO 3.9.2018.

OPISI VODENIH VADB


PILATES je nizko intenzivna vadba, pri kateri je poudarek na krepitvi mišic trupa, ter manjših mišičnih skupin. S pilatesom povečujemo gibljivost telesa, popravimo telesno držo ter izboljšamo koordinacijo in ravnotežje. Ta vadba je odlična za preventivo pred poškodbami in bolečinami v križu in je zato primerna za vse starostne skupine. Zaradi poudarka na pravilnem dihanju pilates skrbi tudi za sproščen um.


TNZ je vadba za oblikovanje kritičnih delov telesa – Trebuha, Nog in Zadnjice. Vadba je sestavljena iz aerobnega dela na stepu ter skrbno izbranih krepilnih vaj, pri katerih povečujemo obremenitve z uporabo rekvizitov kot so trakovi, uteži, male in velike žoge. Vadba je primerna za vsakogar in daje v kratkem času vidne rezultate.


KARDIO & PUMP je kombinacija kardio vadbe ter vadbe z utežmi. Kardio del vadbe je namenjen dvigu srčnega utripa,. Elementi v tem delu niso zahtevni, saj skušamo doseči dvig srčnega utripa s samo hitrostjo izvajanja le-teh. Vadba z utežmi pa je vadba, namenjena krepitvi celega telesa. Omogoča hitrejšo pot do popolne postave, izgube odvečne telesne maščobe ter oblikovanje telesa. Nudi trening vsem glavnim mišičnim skupinam. Težavnost vadbe si posameznik prilagaja glede na obremenitev (uteži) in je zato primerna za moške, ženske, mlajše in malo manj mlade.


BOOT CAMP je funkcionalna vadba, ki temelji na kombiniranju vaj z lastno težo in vaj z raznimi pripomočki. Primerna je za vse, ki si želijo v krajšem času izboljšati fizično pripravljenost in oblikovati telo. Zaradi intenzivnosti vadbe bo vaš metabolizem pospešen, poraba kalorij pa se bo nadaljevala še ure po vadbi. Intenzivost vadbe si vadeči prilagajajo sami tako z hitrostjo izvajanja vaj kot tudi z obremenitvijo.


FUNKCIONALNI PILATES je vadba, ki združuje elemente klasičnega Pilates in vaj za moč. V osnovi je sestavljena delno iz nizke in delno in malo bolj intenzivne vadbe, saj lahko tako istočasno razvijamo moč in kondicijo, hkrati pa poskrbimo tudi za gibljivost sklepov. Vadba je namenjena vsem, tako začetnikom kot tudi tistim, ki že dlje časa obiskujejo ali Pilates ali kakšno obliko krožne vadbe. Na vadbi se uporabljajo pripomočki, kot so žogice in različne ročne uteži.


METABOLIC predstavlja intenzivno vadbo, z visoko porabo kalorij in poudarkom na oblikovanju telesa. Vadba poteka v obliki krožnega treninga, z ravno vrstnimi vajami za moč in kondicijo. Več poudarka je na vajah, ki krepijo kritične dele telesa. V vadbi so združena načela funkcionalne vadbe in metaboličnega treninga, kar omogoča veliko porabo kalorij, povečanje gibljivosti ter pridobivanje vzdržljivosti.


JOGA je osnovna oblika vadbe, ki nam s številnimi položaji, njihovimi različicami in prilagoditvami, nudi različne izzive in nas uči upoštevati lastne meje. Ustvarja dobro podlago gibljivosti in splošne moči, izboljša ravnotežje in nam ponudi možnost, da v tišini raziskujemo notranje občutke. Poudarek je na zavedanju diha, opazovanju delovanja uma in osredotočanju pozornosti v sedanji trenutek.


IFT PUMP - IFT je kratica za Intenzivni Funkcionalni Trening, ki vadečim omogoča pridobivanje kondicije kakor tudi moči. Vadba v manj kot eni uri zajame skeletne mišice celega telesa in vadečemu omogoča krepitev celotnega telesa hkrati. Gre za vadbo, ki omogoča najhitrejšo pot do popolne postave, izgube odvečne maščobe ter oblikovanje telesa. Vadba je primerna za moške in ženske, kjer ob odlični glasbi in lastni izbiri obremenitve (teže) dosežete zastavljene vadbene cilje. Začetnemu ogrevanju sledi trenng vseh večjih in manjših mišičnih skupin. Tovrstni način treninga vzdržljivosti in moči je izredno priporočljiv za zmanjševanje odvečne telesne maščobe, saj število ponovitev in obremenitve mišice oblikujejo, tonizirajo in povzročajo rahlo rast mišične mase. Vadba je namenjena vsem starostnim skupinam.

FIT COCKTAIL je vadba, ki spada med zahtevnejše, a je primerna tudi za tiste, ki se s športom in vadbo ne ukvarjate redno. Vsaka ura ima povsem drugačen program - dolgčas vam zagotovo ne bo! V eni uri obdelamo celo telo skozi počasnejše elemente pilates vaj in ga prebudimo z intenzivnejšimi intervalnimi vajami. Z utežmi in drugimi pripomočki vsako uro popestrimo in na novo izzovemo svoje telo.

JUTRANJI FIT je vadba, kjer pred službo naredite nekaj za svoje zdravje in si privoščite trening, ki vas bo napolnil z energijo in vam omogočil, da boste čez dan z lahkoto premagovali vse izzive, ki se pojavijo pred vami. Predstavlja intenzivnejšo vadbo, z visoko porabo kalorij, s katero boste pripravljeni na nov dan. V vadbi so združena načela funkcionalne vadbe in metaboličnega treninga, kar omogoča veliko porabo kalorij, povečanje gibljivosti ter ohranjanje vzdržljivosti. Učinek treninga bo viden cel dan, saj boste zaradi povečanega metabolizma tudi v mirovanju pokurili več kalorij. Občutek zadovoljstva po treningu je zagotovljen! V toplejših mesecih bomo vadbo prestavili v naravo.

ZUMBA je vadba, ki bi ji lahko rekli preprosto kar ples in zabava, saj je oboje združeno v eno. Gre za vadbo pri kateri s plesnimi gibi ob latinsko ameriški glasbi krepite in oblikujete celo telo. Vadba je sestavljena iz enostavnih plesnih korakov ter nezahtevnih krepilnih vaj. Ob energični glasbi se tako ustvari sproščeno plesno vzdušje ob katerem pozabite, da pot teče iz vas. Zatorej, priplešite si dobro postavo!

PRIPRAVE NA SMUČARSKO SEZONO (sezonska vadba) je vadba, ki jo lahko obiskujete v okviru vstopnice za fitnes / vodene vadbe. Namenjena je vsem (ženskam, moškim, začetnikom, aktivnim smučarjem,...). Program vadbe se osredotoča na celovito pripravo telesa za izzive, ki jih zahteva smučanje. Poudarek je na treh ključnih segmentih treninga: krepitev spodnjega dela telesa (noge), izboljšanje aerobnih sposobnosti ter ravnotežje. Za povezavo in pripravljenost celotnega telesa se izvaja tudi vaje za krepitev zgornjega dela telesa in trupa ter vaje za mobilnost.

Smiselno je opraviti vsaj 2 obiska na teden, ter skupno vsaj 8 obiskov omenjene vadbe pred pričetkom smučarske sezone.

VADBA V BAZENU se lahko obiskujete v okviru vstopnice za fitnes / vodene vadbe. Namenjena je osebam od 18 do 60 let starosti. Se individualno prilagodi posamezniku. Ker je v vodi težnost telesa manjša, je vadba še posebej primerna za tiste, ki imajo težave s sklepi (boleča kolena, hrbtenica).
Namenjena je vsem, ki želijo pridobiti optimalno telesno težo in učvrstiti svoje telo, saj je njen učinek večstranski:

  • krepi mišice celotnega telesa;
  • pozitivno vpliva na delovanje srca, ožilja in dihal;
  • izboljša telesno težo;
  • sprošča stres;
  • izboljša samopodobo in počutje posameznika;
  • izboljša oziroma vzdržuje obnovo kosti;
  • vzpodbuja delovanje mišic, katere so potrebne za vsakdanje življenje a so največkrat oslabljene;
  • hidrostatični tlak (pritisk vode na telo) vzpodbuja cirkulacijo krvi in odvajanje vode iz telesa;
  • ugodno vpliva na sklepe.

Vadba poteka v sklopih, sestavljena pa je iz ogrevalnega dela, glavnega dela in ohlajevalnega dela z raztezanjem. Vsak sklop vsebuje krepilne vaje za zgornji ali za spodnji del telesa, ki se izvajajo na blazinah ob bazenu ter kardio del, ki se izvaja v bazenu. Vključuje vaje z lastno težo in z rekviziti.

 

E-novice

Bodite prvi seznanjeni z vsemi novostmi in dogodki Javnega zavoda Šport Ljubjana

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Šport Ljubljana